شما در حال مشاهده نسخه موبایل وبلاگ

مرکز فرهنگی هنری حرا

هستید، برای مشاهده نسخه اصلی [اینجا] کلیک کنید.

آدرس صفحه آپارات مرکز فرهنگی هنری حرا

به گزارش محمد حسن شمسی فرد خبرنگار مرکز فرهنگی هنری حرا، گروه تواشیح و مدیحه سرایی حرا در ماه مبارک رمضان چند اجرای زنده در نقاط مختلف تهران انجام دادند. برای دیدن این اجراها به صفحه آپارات گروه به آدرس زیر مراجعه فرمایید:
https://www.aparat.com/result/%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87%20%D8%AD%D8%B1%D8%A7

مرکز فرهنگی هنری حرا آماده همکاری با تمامی ارگان ها و سازمان ها

به گزارش محمد حسن شمسی فرد خبرنگار مرکز فرهنگی هنری حرا: با توجه به برنامه های متعدد فرهنگی هنری مرکز حرا، این مرکز اقدام به به روز رسانی، خرید و تکمیل تجهیزات مورد استفاده در برنامه های فرهنگی، هنری و ورزشی شامل سیستم صوتی (پکیج کامل سیستم صوتی و دیوار صوتی XA2 ، پکیج کامل سیستم صوتی و دیوار صوتی Line Array، پکیج کامل سیستم صوتی و دیوار صوتی COBRA، و انواع سیستم های سبک صوتی)، تلویزیون شهری به متراژ 350 متر مربع، استیج هلندی به متراژ 280 متر مربع، سیستم نور پردازی حرفه ی شامل 90 عدد بیم فوق حرفه ای، لیزرهای تک کانال و سه کانال انواع LED و غیره، سازه آلومینیومی به متراژ 900 متر، صندلی های تک نفره به تعداد 4500 عدد و انواع چادر های نمایشگاهی جهت برپایی غرفه نموده است. مرکز حرا به عنوان بزرگترین مرکز خدمات فرهنگی، هنری و ورزشی آماده همکاری با تمامی سازمان ها و اشخاص حقیقی و حقوقی جهت برپایی مراسم فرهنگی، هنری و ورزشی در سرتاسر کشور می باشد. جهت هماهنگی با مدیریت مجموعه جناب آقای حمید رضا احمدی تماس حاصل فرمایید (09123194755).

تعدادی از اجراهای گروه تواشیح و مدیحه سرایی حرا

اجرای گروه تواشیح حرا در مراسم یگان ویژه تهران بزرگ



به گزارش محمد حسن شمسی فرد خبرنگار مرکز فرهنگی هنری حرا: در تاریخ 16/08/98 گروه تواشیح و مدیحه سرایی حرا به سرپرستی حمید رضا احمدی در سالن ایرانیان به اجرای برنامه پرداختند. در این مراسم که به مناسبت گرامی داشت شروع امامت حضرت ولیعصر (عج) و میلاد پیامبر (ص) به میزبانی یگان ویژه تهران بزرگ برگزار شد جمعی از خانواده های کارکنان یگان ویژه و مقامات کشوری و لشکری حضور داشتند.

اجرای گروه تواشیح و مدیحه سرایی حرا در مسابقات قرآنی



به گزارش محمد حسن شمسی فرد خبرنگار مرکز فرهنگی هنری حرا: در تاریخ 07/12/97 همزمان با ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) اولین دوره مسابقات حفظ و قرائت قرآن کریم ویژه اعضا سازمان های نظام مهندسی کشور در محل سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران برگزار شد.
در این مراسم که جمع زیادی از قاریان برجسته کشوری حضور داشتند گروه تواشیح و مدیحه سرایی حرا به اجرای چند قطعه زیبا به صورت زنده پرداختند.
همچنین آقای حمید رضا احمدی مجری توانای کشورمان اجرای این برنامه را بر عهده داشتند.

اجرای گروه تواشیح و مدیحه سرایی حرا در یوم الله 22 بهمن 97


به گزارش محمد حسن شمسی فرد خبرنگار مرکز فرهنگی هنری حرا:
در چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران همانند هر سال در تهران و شهرستان ها مردم فهیم و انقلابی کشورمان به میدان آمدند و نمایش باشکوهی از حضور خود در راهپیمایی به ثبت رساندند. گروه تواشیح و مدیحه سرایی حرا نیز در میدان آزادی تهران به اجرای چند قطعه زیبا و زنده در وصف انقلاب پرداختند.
همچنین مجری توانای کشورمان آقای حمید رضا احمدی نیز مجری گری این مراسم را بر عهده داشتند.

اجرای گروه تواشیح حرا در برج میلاد

اجرای گروه تواشیح حرا در شب میلاد امام حسین (ع)

به گزارش محمد حسن شمسی فرد خبرنگار مرکز فرهنگی هنری حرا به نقل از خبرگزاری فارس: در این مراسم جشن و سرور که در شب میلاد امام حسین (ع) در حسینیه بین الطلوعین برگزار شد، مسئولین فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ، هیأت فوتبال استان تهران، پیش‌کسوتان، مربیان، هواداران و لیدرها حضور داشتند، پس از اقامه نماز مغرب و عشاء و تلاوت کلام الله مجید، مداحی و مولود خوانی حاج علی سادات رضوی مداح سرشناس کشور، غلامحسین زمان آبادی مشاور فرهنگی فدراسیون فوتبال و حجت الاسلام و المسلمین حاج سید مرتضی غروی در سخنانی به تشریح شخصیت بی نظیر سرور آزادگان جهان، سومین امام شیعیان حضرت امام حسین (ع) پرداختند و در بخشی از سخنان خود خطاب به هواداران فوتبال گفتند: امام حسین (ع) فرمودند که در خوبی ها با یکدیگر رقابت کنیدف پس شماها که اعتقاد قلبی به خاندان ائمه اطهار (ع) دارید و از پیروان با وفای آن حضرت هستید، باید از اخلاق و فرمایشات امام حسین (ع) بهره‌مند شوید و در خوب بودن از یکدیگر سبقت بگیرید. انشاءالله چنین درسی الهام بخش همه انسان ها به ویژه جامعه فوتبال و هواداران باشد.

در ادامه این جشن و سرور گروه تواشیح «حـرا» به مدیریت حمیدرضا احمدی دو سرود به زبان فارسی و عربی در وصف حسین بن علی (ع) اسوه شهامت و شهادت خواندند که مورد استقبال شدید حاضران قرار گرفت.

یادآوری می شود که پنجاه و نهمین جلسه هیأت مذهبی جامعه اسلامی فوتبال در روز چهارشنبه 97/3/9 مصادف با سالروز ولادت با سعادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) روز اکرام برگزار خواهد شد.

محفل انس با قرآن کریم روستای علوی کاشان

به گزارش محمد حسن شمسی فرد خبرنگار مرکز فرهنگی و هنری حرا:

در تاریخ 19 بهمن 96 محفل انس با قرآن کریم بعد از نماز مغرب و عشاء در روستای علوی کاشان برگزار شد. در این محفل که جمعی از قاریان و حافظان قرآن کریم حضور داشتند گروه تواشیح و مدیحه سرایی حرا به اجرای برنامه پرداختند، در ادامه قاریان برجسته با آوای دلنشین خود حضار را به فیض رساندند.

همچنین حمید رضا احمدی مجری توانای کشورمان اجرای این برنامه را به عهده داشت.

یوم الله 22 بهمن 96

به گزارش محمد حسن شمسی فرد خبرنگار مرکز فرهنگی و هنری حرا:

مراسم یوم الله 22 بهمن امسال نیز همانند سال های گذشته با حضور گسترده ملت همیشه در صحنه ی ایران اسلامی برگزار شد.

در این مراسم که قشرهای مختلف مردم حضور داشتند برنامه های مختلف فرهنگی و هنری به اجرا درامد.

همچنین حمید رضا احمدی مجری توانای کشورمان اجرای این مراسم در میدان آزادی را بر عهده داشت.

12345678
last